Venkov a příroda v rozšíření Beyond the Baltic Sea pro ETS2

Jedním z důvodů, proč se vývojáři rozhodli rozšířit herní svět směrem na severovýchod, bylo zvýšení různorodosti prostředí kolem silnic, a zrovna Pobaltí je např. oproti předchozímu DLC Italia zcela odlišné. Nachází se zde rozsáhlé plochy křížené silnicemi mezi velkými městy a vývojáři se snaží co nejvěrněji napodobit lokální architekturu a malé vesničky na těchto silnicích. Zároveň bylo přidáno a upraveno mnoho květin, keřů a stromových modelů, např. nové verze borovic, bříz, třešní, osik, lip a dubů nebo zcela noví zástupci flory jako stříbrné smrky a bolševníky.

Novinka 1 Novinka 2
Novinka 3 Novinka 4
Novinka 5 Novinka 6
Novinka 7 Novinka 8
Novinka 9 Novinka 10

14 komentářů

          1. „Paulie“ Tak ono jde taky o finanční možnosti dotyčného.To co popisuje „EUcreepemineCZ“ jsem měl právě něco podobnýho,sice o deset více ale i tak to bylo špatný.Proto se mi ted tady válí na zemi a používám ho jenom,když máme venku chlastací manévry.Ten co mám ted mě stál 20 tisíc a jede to skoro naplno.A ono dát dvacku za pc ne každej si to může dovolit a hlavně když má jiné priority.Vypisovat je nebudu
            PS.Stejně příští rok udělám nějaký vylepšení

              1. Je to o prioritach, s tim souhlasim, ale kazdy rozumny clovek musi preci vedet, ze vyvoj jde kupredu a s nim rostou i pozadavky na vykon PC, kdyby SCS nevylepsovalo svoje hry, tak o ne prestane byt casem zajem. Myslim si, ze SCS odvadi dobrou praci, snazi se myslet i na hrace se slabsi sestavou. Staci si treba precist clanek o meste Albuquerque v Novem Mexiku ( https://www.svetsim.cz/2017/09/29/albuquerque-v-rozsireni-nove-mexiko-pro-american-truck-simulator/ ) Nakonec to resili tak, ze vzdaleny budouvy vytvorili pouze ve 2D, tim klesly naroky na vykreslovani. Proto jsem drive nekolikrat uvadel, ze jsem zvedavy, jak si SCS poradi s Portlandem v Oregonu, protoze Portland je daleko vetsi nez Albuquerque, obsahuje vice krizovatek a velka cast dalnice I-5 vede primo centrem mesta, navic krizovatka i s I-84 je primo ve meste. Podobny problem nastane i pri budovani mesta Seatle ve Washingtonu.

            1. Hellforce@ Vím no ale tak nějakej stroj minimálně do 15 tisíc není problém sehnat já už sem taky málem se hrou skoncoval páč nevím proč ale po aktualizaci 1.32 mi hra začala neskutečně blbnout tak už sem si řikal no asi hry prodám je po všem dohrál sem ale pak najednou po odinstalaci a následné instalaci hry už vše ok, potvrzuje se to co tu občas zaznělo že direct 9 dělá na herních pc problémy :/

      1. U ETS2/ATS je to o optimalizaci. Hra jako takova neni narocna, jen ten engine na tom neni nejlip a musi to dobre optimalizovat. Dalsi zadrhel je ze to neni na novejsim DirectX. Nemam zadne „delo“ a jede mi to v pohode na max, krome zrcatek (rozliseni, detaily, vykreslovana vzdalenost) a travy. Travu mam ted na to nizsi jen kvuli mestum v Italii. Vsude jinde jsem v pohode jel i s travou na max (Francie, Skandinavie i nove Nemecko). Takovy Prepar3D s addony je jine kafe a to mi jede 30-50fps v zavislosti na narocnosti danne lokality. Jak rikam je to o optimalizaci a verim kdyby zapracovali na optimalizaci ITA, tak mi hra jede nadherne vsude.

Napsat komentář